28 de jul. 2012

El cafè de les paraules

Hola a tot@s,

La veritat és que no he tornat a escriure des de fa mesos...

Avui us volia parlar del meu projecte, que molts de vosaltres ja coneixeu: El cafè de les paraules

Ja fa 4 mesos que el vaig inaugurà i us haig de dir que sóc molt feliç! Com tots els començaments, res és fàcil, però tot l'esforç i les hores que hi estic dedicant valen molt i molt la pena.

Tinc moltes idees al cap per anar fent realitat, però mica en mica...

Per qui no el coneixeu, El cafè de les paraules, és una llibreria-cafeteria que es troba a La Pobla de Segur (Lleida).

Consta d'una llibreria on hi pots trobar llibres nous i una secció de llibres de segona mà, i una cafeteria on hi trobes un espai per a compartir de contes i llibres. D'aquesta manera, quan vens a esmorzar, berenar o a prendre algun refresc, cafè o te, els més petits poden distreure's pintant o mirant i llegint un conte.

Cada dia faig entrepans variats i diferents dolços, així que hi pots trobar sempre varietat per triar.

També organitzo diferents tallers, xerrades o presentacions de llibres. Ara ja estic preparant tot un seguit d'activitats per la tardor i hivern.

En aquest moment només disposo d'una pàgina al facebook perquè puguis anar seguint les activitats que es fan i les novetats que anem tenint.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada