5 de juny 2013

Hola a tot@s de nou,

La veritat és que el tinc més que oblidat el blog, tot i que hi penso sovint en tornar a compartir moments amb vosaltres.

L'última entrada que vaig fer és de fa gairebé un any i us parlava del meu recent projecte, El cafè de les paraules. A data d'avui us puc dir que el projecte segueix en marxa i ja he passat la barrera del primer any, superada amb molt d'èxit!!!

Ha sigut un any molt intens i estic molt satisfeta amb la bona acollida que ha tingut el meu negoci al Pallars. S'està convertint en un lloc de referència, i això no és fàcil.

Aquest hivern vaig guanyar el premi al Jove Emprenedor/a del Pallars Jussà per el meu projecte. Aquest premi em va fer molta il·lusió i em va donar forces suficients per a seguir endavant i no deixar de crear i crear...

Intentaré anar fent nous post per a posar-vos al dia de tot el que vaig fent...ara tot de cop m'és impossible fer-vos un resum...són tantes les coses que he anat fent...

En aquest moment estic organitzant moltes coses per a fer en breu...us aniré tenint al dia!!!

I si passeu per La Pobla de Segur...no deixeu de visitar-me!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada